Servisní poplatek

22.06.2012 11:31


Česko-slovenská satelitní platforma Skylink dosud poskytovala všechny služby spojené s příjmem satelitní televize (provoz, administrace, technické zajištění a zákaznický servis) bezplatně. Poplatky se týkaly pouze zákazníků, kteří využívali placené televizní programy. Abychom při rostoucích nákladech byli schopni i nadále udržet současnou úroveň našich služeb, zavádíme s účinností od 1. 9. 2012 jednotný Servisní poplatek.

Výše Servisního poplatku
Výše Servisního poplatku činí 29 Kč za měsíc, resp. 348 Kč za rok za každou přístupovou kartu Skylink. Více informací ZDE.
Přístupové karty, pro které nebude Servisní poplatek uhrazen, nebude možné dále používat pro příjem žádných kódovaných programů, tedy ani pro neplacenou nabídku.
Servisní poplatek bude zahrnut do ceny placených balíčků Skylink. Cena placených balíčků se tedy nezmění.

Komu a kdy vzniká povinnost platit Servisní poplatek
Pro karty registrované před 1. 9. 2012 je Servisní poplatek nutno platit až po uplynutí 24 měsíců od data registrace karty*.
Pro karty registrované 1. 9. 2012 a později se Servisní poplatek platí až po uplynutí 12 měsíců od data registrace*.
* vztahuje se i na karty Skylink VÝMĚNA
Jak hradit Servisní poplatek
Měsíčně
29 Kč
SIPO nebo Inkaso z účtu (první měsíc zdarma)

Ročně
348 Kč
Na rok dopředu, všechny standardní platební metody

Zpět

Vyhledávání

© Marek Bezoušek 2010 Všechna práva vyhrazena.